Sådan styrker du din virksomhed på nettet – Få en gratis analyse!
Hvordan oplever dine kunder dig på nettet? Få en koncentreret analyse af dit online tilstedeværelse med konkrete forslag til, hvordan du optimerer din online kommunikation og styrker dit brand – På din hjemmeside og de sociale medier. Analysen er gratis og jeg sender den til dig i løbet af et par uger.
Analysen fokuserer på
- Din hjemmesides brugervenlighed
- Brugsoplevelsen af din hjemmeside
- Brandoplevelsen af din virksomhed på nettet
Du får
- Konkrete forslag til optimering af din hjemmeside
- Gode råd til at styrke din kommunikation
- Ideer til hvordan du kan skille dig ud fra dine konkurrenter.
Hvorfor er det gratis?
Jeg ser mit tilbud til dig, som en god måde at markedsføre mig selv på. Analysen giver et lille indblik i hvad jeg kan og står for, mens jeg får kontakt til en række potentielle kunder. Det eneste jeg beder dig om er at du tilmelder dig mit nyhedsbrev og besvarer et par enkelte spørgsmål om din virksomhed. Jeg lover jeg skriver ikke særligt ofte og kun hvis jeg har noget der kan være relevant for dig. Dine informationer benytter jeg kun i forbindelse med analysen.
Det siger andre om ForSørenDa’s online brandanalyse
Dorte Andersen Body&Care
Det har virkelig været givende at møde Søren, han har været fantastisk til at komme med konstruktive forslag til optimering af udtrykket på min hjemmeside. Man føler sig i trygge hænder, han er altid godt forberedt, nærværende, empatisk, meget professionel og rigtig god til at matche kunden.
Mogens Pedersen – SENIORVIKAR
Søren kommer godt omkring i dialogen om virksomhedens online branding. På baggrund af forudgående research, blev de sociale medier, og andre online portaler gennemgået og sat i forhold til vores virksomhed. Hos os gav det bl.a. værktøjer og inspiration til større fokus på opbygning og indhold af vores hjemmeside, ligesom opsætning og muligheder på bl.a. LinkedIn og Facebook blev optimeret.
Mikael Berg – WeBike
Søren har via sin oplevelsesanalyse klargjort for os, at vi ikke løftede samme kvalitet og personlige kommunikation fra butikkerne, vores trykte avis over på de online medie. Det kan være svært at se sine egne fejl, når de er så tæt på som egen hjemmeside, ikke desto mindre, var Søren årsagen til at vi nu har en mere nærværende hjemmeside.