Mangler du nogle overordnede mål for din online tilstedeværelse eller er du usikker på hvordan du når dem, så skulle jeg måske lægge en strategi for dig. Jeg analyserer dine behov, undersøger din målgruppe og kigger dine konkurrenter i sømmene.
Virksomhedens online identitet
Med udgangspunkt i værdigrundlaget for din virksomhed, sætter jeg fokus på hvordan du opleves på nettet. Hvordan skal den visuelle fremtoning være samt hvor og hvordan skal du kommunikere med målgruppen? Det er blot nogle af de spørgsmål du får svar på når jeg i forbindelse med den digitale strategi laver laver en designmanual for virksomhedens identitet.
Gode oplevelser – huskes bedre
At give din kunder en god oplevelse, så de kommer igen og anbefaler dig til andre, er langt mere værd end en god placering i Google. Jeg undersøger hvordan du bedst skaber værdi for dine kunder og samtidig skiller dig ud fra dine konkurrenter. Hermed lægger jeg en strategi for din virksomhed, så den bliver lagt mærke til og husket og som skaber flere loyale kunder.